Farma

bj111
18.01.2021 kl 09:27 1778

HO er fint til å plukke opp hva som foregår andre steder da det som regel dukker opp her. Hadde ikke fått med meg intervjuet i NRK om det ikke var for HO eller FB, samme gjelder at Labull, største aksjonær gikk ut med en 1/2 års rapport om sin portefølje, den TA som peker på 88 hadde gått meg hus forbi. I tillegg kommer alt det som JosefK graver frem og er så grei å deler med oss. Så HO er et greit sted å følge med og veldig lett å plukke opp om det foregår noe.
Det gjør det helt klart i og rundt AZT så får man se hva markedet mener om Q4 og tiden fremover.

Er ikke så mange andre selskaper innen farma som leverer overskudd, men PHO er er av de. Det prises i dag til over det dobbelte av AZT om man ser på inntekter opp mot pris. Sier meg at AZT tross alt ser ut til å være nøkternt priset.
Redigert 21.01.2021 kl 08:35

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.