Farma

Bogstavdansker
19.01.2021 kl 00:51 585

Jeg tror, at din analyse noget af vejen er rigtig, men jeg tror også primært, at det er de mere naive småsparer/lykkeriddere, der overvejende dominerer den forventningsgruppe, som du beskriver. Så jeg tror i virkeligheden ikke, at spørgsmålet er, om forventningerne er for høje eller for lave, men nærmere, hvem der har forventningerne, og hvem, der dominerer salgs- og købsvolumen.

Hvis småsparerne bliver skuffet, og det primært er dem, der får lov at bestemme prisen, så kan det blive stygt. Hvis de store fisk kan se de større perspektiver, og småsparerne ikke får lov til at dominere, så bliver faldet begrænset. Hvis de store fisk bliver skuffet, derimod... uf uf uf.

Du mener, at faldhøjden er stor fra 70 NOK. LaBull og andre store mener, at der stadig er langt op til de rigtige luftlag (200 NOK). Hvis de små mener, at faldhøjden er stor, og de store mener, at faldhøjden er lille, så har man da et væddemål lige der :)
Redigert 21.01.2021 kl 08:35

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.