Farma

bj111
19.01.2021 kl 01:02 585

Ser ikke at det er noe som peker på at det er en veldig optimisme å spore i forkant av Q4. Ganske nøkterne meninger om resultatet her inne og på andre forum etter hva jeg har lest. Noen ytterpunkter finnes begge veier som vanlig er.

Finnes selvsagt aldri noen garantier men å gjøre litt undersøkelser skader ikke. Ser da på historikk, hva har selskapet sagt og ettersom vi har dette covid-19 elementet i resultatene fra samtlige kvartal i 2020 så er det kanskje noe en bør se på også for Q4. Tenker det tallet jeg satte opp på slutten av mitt innlegg er ganske midt på treet av hva man kan forvente. Ikke pessimistisk og ikke optimistisk. I kursen gir kanskje et slikt resultat et gjesp og det var det. Men så kommer det trolig en guiding on veien videre. Den er for min del mer interessant og gis av en ledelse som så langt har vist seg å innfri det de snakker om. Så ser egentlig ganske greit ut men som vanlig gjelder det å ha tidshorisont og bekreftes det at en verdi på rundt kr 70 er fornuftig så er jeg fornøyd men jeg lever ikke av dette og kan sitte videre så lenge jeg har tro på vekst i selskapet.
Redigert 21.01.2021 kl 08:35

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.