Finans og forsikring

urix
19.01.2021 kl 02:31 2734

Målet med min investering i B2Holding er todelt:
Utbytter kommer. (våren 2021)
Forventer kursmål langt over siste topp på kr. 21,17, 12 mars 2018 på sikt, om alt går på skinner i år bør kursen dobles.

Nordea har kursmål på 14,40 kr. Og ser gode utbytter framover.

Det har vært mange innsidekjøp i B2Holding, og med et bakteppe om at bransjen kommer til å konsolidere er jeg trygg på at det vil bli en meget god investering for meg, Q4 kommer 12. februar. Største eier er svenske Prioritet Group AB med 12,91% av aksjene, de driver i samme bransje i Sverige, mulig de er interessert i hele B2Holding, dette er kun spekulasjon fra min side , men alikevel ikke utenkelig, de har et styremedlem i styret, Niklas Wiberg.
For å ikke snakke om Harald L. Thorstein, bred erfaring fra tidligere Aktiv Kapital, Axactor, SFL Corp og Seadrill, kompetente folk i styret med andre ord.
Hva vil skje i framtida kan ingen vite, time will tell!!!
Redigert 21.01.2021 kl 08:50

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.