Sport og spill

SilverTailFox
19.01.2021 kl 10:19 2620

Det er alltid bra og høste litt underveis ja. Min strategi har vært og ikke selge på vei opp, men heller vente til den går opp og så flater ut eller faller maks 10% (Setter en liten stopp loss på 10% under ATH. Kan være uheldig at det bare er en korreksjon og det fortsetter, men som regel så går det noen dager mellom slike og. og hvis Oslo børs faller mye i tillegg så øker jeg ofte den til 15% ned. Men aller har sine måter. Jeg tror fortsatt Play magnus er i starten og har enda mye og gå på.
At den går så bra i dag og er jo fantastisk og ikke minst at den holder det høye volumet, tyder på at gevinst sikring ikke er noe problem for det er nokk av kjøpere som vil inn. Får vel ny ATH i dag både volum og verdi.
Redigert 21.01.2021 kl 08:50

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.