Grønne aksjer

Mega
19.01.2021 kl 12:50 342

https://www.tu.no/artikler/ikke-hor-pa-hydrogenbil-lobbyen-altfor-ineffektiv-teknologi/50066
Miljøpartiet de grønne (MDG) har ikke forstått noen ting om hydrogen, dessverre. Hydrogen kommer til å ta av som viktig form for lagring av energi. Norge har vannmagasiner der vi kan lagre. Resten av verden, som ikke er lik heldige som Norge, vil satse på hydrogen. Elektrisk energi må brukes i samme øyeblikk som den produseres (kanskje med unntak av batterier), hydrogen gir en helt unik mulighet for energilagring. Det er ikke uten grunn at hele verden snakker om hydrogenbasert økonomi. Det er sjelden å oppleve folk som annonserer tilhørighet til et politisk parti, og som er til de grader på jordet. Jeg tror på NEL, og jeg tror på hydrogen, og jeg tror på hydrogendrevet biltrafikk.
Redigert 21.01.2021 kl 08:23

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.