Olje og energi

Fluefiskeren
19.01.2021 kl 16:11 5145

Nåja. Jeg har både kjøpt og solgt med ujevne mellomrom. Siste kjøp var midt under panikken i mars, og jeg angrer ikke på det. Har solgt noen etter det en gang så veldig aktiv er jeg ikke. Sitter på en pen gevinst nå på papiret, men det må sies at jeg har tatt flere tap i papiret. Var med helt fra starten så totalt er jeg nok i minus selv om jeg solgte alle nå, men jeg håper da at vi etterhvert skal opp på det doble bare det skjer noe på Dussafu og i Sør-Afrika etterhvert kombinert med litt høyere oljepris. Håper også på at det kommer ny melding innen farmin/farmout slik det ble antydet tidligere. Skulle tro det har vært mange muligheter til billige innganger under koronatiden. Det jeg håper på er en lisens med produksjon samt stort potensial. Vi må ha opp produksjonen etterhvert. Holder ikke med vel 2000 bopd.
Redigert 21.01.2021 kl 08:49

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.