IKT og Tech

Drowsy
19.01.2021 kl 23:08 3447

Noen som kan komme med noen gode, saklige argumenter og litt tall som kan overbevise meg om at dette er et godt bet?

Jeg så webinaret de hadde for noen dager siden og ble litt skremt. Her har vi en CEO som har hanket inn sin tidligere kollega i et investeringsselskap som skal være "liksom"-moderator og denne moderatoren er i tillegg en av de største aksjonærene i selskapet.

På spørsmål om hvorfor de ble børsnotert og ikke bare fortsatte som et privat selskap ble jeg enda mer skremt. Det skinte liksom så vanvittig gjennom at denne børsnoteringen utelukkende var til for å få likviditet i aksjen og foreta en haug med gevinstsikring.

Ikke meningen å være negativ - men kan noen forklare meg hvorfor jeg skal være positiv. Ja, jeg vet om BNP, men aner ikke hvor mye cash det kan generere. Er dette et selskap nærmest fritt for ansatte? Lite driftskostnader? Noen som vet masse?
Redigert 21.01.2021 kl 08:46

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.