Farma

Gullit
20.01.2021 kl 07:05 4989

Du lyger så det renner av deg. Ingenting som tyder på att det kommer melding i nær fremtid????
Her er siste børsmelding !!!!!!!

Den 25. august 2020 annonserte Lifecare at Digital Diagnostics AG hadde fått godkjennelse til å gjennomføre kliniske forsøk relatert til Cantisens hurtigtest for Covid-19 fra det tyske «Federal Institute for Drugs and Medical Devices» (BfArM). Digital Diagnostics AG har informert Lifecare om at de kliniske forsøkene som opprinnelig var ventet ferdigstilt i løpet av oktober 2020 er forsinket. Forsinkelsen skyldes utfordringer ved den praktiske produksjonsforberedelsen. De kliniske forsøkene ventes nå ferdigstilt tidlig i 2021. Om Lifecare Lifecare (LIFE-ME) er et Bergensk teknologiselskap som forsker og utvikler en miniatyrisert sensor for korrekt og kontinuerlig overvåking av blodsukker for diabetikere. Selskapets patenterte teknologi anvendes i tillegg som sentral komponent ved utvikling av antigen hurtigtest for Covid-19 og måleenhet for avlesning av forskjellige biomarkører.

Du vet da ingenting om hvor langt de er kommet!!! Slutt å tro du er ett orakel. Eg baserer meg på info fra firmaet. Og ja en kurs på 8 hadde vert lav om alt med testen hadde gått som se hadde planlagt i sommer. Nå satser eg på att se har rettet opp i alt. Selvsagt alltid en mulighet for ny utsettelse. Men det får folk selv avgjøre om de vil gamble på!!
Redigert 21.01.2021 kl 09:33

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.