Olje

JimJohnny
17.12.2018 kl 16:54 4007

fremogtilbake
Sikkert ulikt syn på akkurat det. Ryddegutt ser jeg mr. Jerking blir kalt.
Personlig er jeg av den oppfatning av at det er bare tøys og tull han har brukt tiden på, og denne såkalte "handlingskraften" har ikke medført annet enn støy og kursfall.
Endre kontoradresse, varsel om emisjon, annotering på OSE, og noe sprøyt om at omsetningen kommer når handelen på OSE er stoppet.
Det er vel i korte trekk det man sitter igjen med, foruten opsjoner til egen fordel da.

Du kan jo selv se hvilke effekt denne presentasjonsrunden har hatt. Null tiltro om man skal oppsummere.
Det er forøvrig verdt å nevne at dette er en jobb som Katherine skulle gjort for lenge siden!

Jeg tror det er mange som kommer til å bli skuffet over mr. Jerking fremover. Hadde han vært så "gullgutt" som noen hevder, så hadde han aldri begynt i WEN, men i helt andre og større selskaper, med mer pondus.
Den som lever får se, men så langt er fyren mer enn støymaker enn "ryddegutt".

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.