Farma

Femtifemti
20.01.2021 kl 23:20 2449

Har lest alt som eksisterer her siden mai, vært drit kjedelig å være life aksjonær siden alt annet går, men krokofanten å Galten har fått meg til å smile mange ganger, har sotte 50%av alt eg eier i dennne å er en «drømmer». Sitter du long her her det vanvittig potensiale, er selvfølgelig total fail om det ikke går, men med resultater å jo mer eg har lest virker detter uovervinnelig. Tror eg har en veldig annen strategi når det gjelder aksjer enn de fleste andre. Høy risk spredt 4veier. La oss drømme her, kun derfor eg er her, drømmer kan bli sanne på ert blunk å d vil gi deg muligheter du alldri før hadde. Har troen på life å vil gi de type 5 år: om dette går ser du meg alldri i vernesko å hjelm igjen. Selger ikke life før minimum 70, ellers går eg konk. Dette kan bli gull å mer enn der. Takk til alle dokkar som har giddet å holde disse trådene levende, håper krokofanten drukner i ordre etterhvert!
Redigert 21.01.2021 kl 08:50

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.