Shipping

JanOrge
21.01.2021 kl 10:25 5097

Jeg klarer heller ikke se at dette ikke, uansett grunn til kjøp fra BWlpg og Dorian, må være positivt for aksjekursen i AGAS. Dersom det kun er finansielle plasseringer for de to selskapene, betyr dette at de mener det er fornuftig å plassere pengene i Avance. Vanskelig å være uenig med dem der.

Når det er sagt så synes jeg det virker snodig om de skulle ønske å være passive eiere i konkurrenter. Jeg tror dermed at begge to gjerne hadde kjøpt selskapet. Som krydder på det hele så vil det fort vekk være skadelig for den ene om den andre kjøpte. Begge har følgelig dobbelt sett med grunner til å kjøpe selskapet selv; både at man vokser selv, samtidig med at konkurrenten ikke får muligheten til å vokse tilsvarende. Det ligger en premie i det siste her også, som jeg tror er grei på ha i bakhodet.
Redigert 21.01.2021 kl 10:25

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.