IKT og Tech

JosMag
21.01.2021 kl 11:20 775

Helt enig Norviking.

It will include an update of how StrongPoint has adapted to the market
developments over the past year due to the Covid-19 pandemic and in particular
on the impact this has - and continues to - on StrongPoint's 'double
opportunity' in the e-commerce and in-store grocery retail technology sectors.

Meldingen over bør egentlig gi rom for god nattesøvn frem til presentasjonen. Vi vet alle hva "double opportunity" har medført for SP og reatail. Økt omsetning og bedre marginer. Og nå enda mer strømlinjeformet organisasjon. Ser at antall ansatte er 460 nå etter at SQS er ute. I løpet av de siste 2 år har selskapet også kommet på banen med sin ambisiøse vekstplan (2,5 milliarder i omsetning og 13 - 15 % EBITDA). Ledelsen har flere ganger meddelt at covid og økt fokus på ehandel mer enn oppveier for redusert salg (bl.a. i Spania) pga restriksjoner der. Spania er heldigvis i god sving med vaksinasjoner og har vaksinert 2 av 100 til nå, i tillegg til det allerede store antall personer som tidligere har hatt corona, gir det håp om snarlig bedring der.

Denne setningen/ordlyden lover godt for både 4. kvartalspresentasjonen og selve marked updaten;

"and continues to"

Ser frem til 11. februar:-)

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.