Offshore

Siphlonurus
21.01.2021 kl 13:29 3544

Jeg tror alle innerst inne vet at Shelf skal reprises før eller siden og jeg tror oppgangen kan bli bratt når den først setter i gang. Nå er det litt stolleken som foregår og enkelte blir kanskje fristet til å gå ut av aksjen og avvente når kursen faller tilbake. Når rykket først kommer så blir man da ofte bakpå, skal avvente litt og får seg ikke til å kjøpe og mange mister da toget når det først går. Dette er mye psykologi og lett og bli fintet ut. Her er det bare å vente, Shelf kommer før eller siden, trolig før.

PS! Noen andre som har problemer med sortering av innlegg? Søker jeg på ticker SHELF så kommer nå ferskeste tråd langt ned på siden. Lett å overse at det har kommet nye innlegg da. Ser det samme på flere tickere eller hvis man klikker på brukernavn. Veldig vanskelig å se hva som er ferske innlegg.
Redigert 21.01.2021 kl 16:10

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.