Grønne aksjer

Record
21.01.2021 kl 17:47 4197

Så du mener å ikke kunne senke skuldrene ut i fra dagens presentasjon ?
Tror nok at investorene har ett for ensidig fokus på Hydrogen i dag , derav prisingen av selskapene , noen vil nok falle fra etterhvert .
Om du ser hva VoW leverer ,vil det kanskje imponere ?
I follum (vi antar at det blir noe tilsvarende i den nyheten vi venter på i europa ) bygges en fabrikk som håndterer avfall ,flere kategorier enn samtlige konkurrenter kan håndtere tilsammen.
Ut fra dette produseres bla. Biocarbon,graphite,graphene. Co2 nøytral gass og Hydrogen , alle disse godbitene fra søppel :-)
Så kommer det en ytterligere bonus som bare øker verdi , Co2 sertifikater , gull som kan selgest til de som ikke kan/vil produsere uten Co2 forurensing .
Nå er jeg ikke noe teknisk geni ei heller økonom ,så jeg må lene meg til de opplysninger som kommer fra ledelsen .
De har jo levert innen de segmentene de allerede operere i , så jeg vil tro at når dette når ut i markedene på samme måte som anleggene på Cruise skipene vil vi få våre investeringer tilbake både i utbytte samt økes aksjeverdi .
Tålmodighet lønner seg , jeg tror at dette kan ta av etterhvert som markedene sammenligner avkarbonisering på lik linje med produksjon av alternativt drivstoff .(som blir å koste skjorta å produsere)

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.