Olje

bergsmofs
18.12.2018 kl 10:16 3841

Alt er normalt. Klaging å syting om ingen meldinger, ingen fremdrift osv. Selskapet jobber for å få en god oppstart på videre borekampanje. De har avklart og fått til løsninger vedr, veger, sosiale utfordringer i området (noe alle selskap har i Colombia) avklart Cor 6, WO på Vikingo, skifte av /oppgradert utstyr på Puli C, de har fått godkjenning på å sette boret i bakken på Malevo x1. De arbeider med god fremdrift mot kommende oppstart av borekampanje å er i forhandlinger med SLS.
Vi venter på ei godmelding der essensen av det forarbeidet som er utført av selskapet til nå, kommer til markedet. Jeg venter i spenning. Tålmodighet. Snart snur sola å i det fjerne kan jeg høre dette, Bssss ..... Bsssssss, Bsssss ???
NB: Bruk ikke penger du ikke har, ikke risiker for mye. Bruk hodet å invester med kalkulert risiko dersom det ikke går vegen. Jeg har troa, å heier på IOX ?

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.