Grønne aksjer

Hammers
21.01.2021 kl 19:45 3991

Huff for en forferdelig barnehagekrangel "oivindl" og "ynot" legger opp til. Ikke noe som helst konstruktivt.
Førstnevnte med sine "Hammers sa at...." og ynot med sine meningsløse "rundetider" og annet dritt - hele tiden når kursen lå ETTER skjema!

Jeg synes dette var en spennende og interessant dag!
Kursmessig ikke all verden, men løfter man hodet ørlite grann fra sin navnlebeskuelse registres det at kursen tross alt havnet på 40,85......mot 40,70 for 3 børsdager siden. Akkurat slik børskurser normalt beveger seg. De stiger og faller tilbake.......eller motsatt.

For VOW er en ny verden i ferd med å åpne seg......eller som Henrik Badin i dag skriver på hjemmesiden;
- Vow Industries’ business idea is to build, own and operate plants that valorise waste.
- Produce biogenic raw materials that will help industry decarbonize.
- Produce CO2 neutral gas and hydrogen (decarbonized energy),
- Produce low-carbon fuels and CO2 removal certificates.
- Vow Industries plans to build its first plant at Follum in Eastern Norway.

Her snakker man om å bygge GRØNN INDUSTRI, mens barna hyler om småpjusk som har NULL betydning i det lange løp.
Akkurat som "denne Skipssjefen" (forgjengeren til oivindl/reserven og kanskje "broren til" ynot?) i sin tid på kurs 12.
Han overgikk seg selv seg med nye skremler da han hørte at undertegnede hadde kjøpt tilbake VOW på 12,35 etter en vellykket utgang rundt 32-34?

Den gang hylte og skreik han om kr 8, mens en annen daglig bygget tilbake porteføljen - med minimal risiko.
Ca 250% senere hyles og skrikes det på akkurat samme måte. Denne gang om noen få % nedgang fra LANGT høyere nivåer enn den gang.
På en dag flere ANDRE gode aksjer OGSÅ falt. Dvs, "superaksjen NAS" steg 13% da markedet hørte av de fikk LÅN i "Statens Lånekasse".🤭!

Follum bygges UTEN de skremslene om EMI og alskens forferdeligheter "oivindl" har klart å presse ut av seg for å MAX'e sine usannheter.
Personlig tror jeg dette blir BRA på sikt. I hvert fall på dager sola skinner - og "Frank" har stormet fra seg!

Hilsen Hammers.........som utrolig nok MISSET dagens Pareto (livesending).

Gikk ut for å feste noen løse gjenstander 15 min før Badin startet.
Glemte det hele, brukte litt lengre tid enn planlagt - og fikk bare med meg slutten. Tok det helt rolig for jeg trodde det var mulig å spole tilbake!

Ja, ja......."slides" finnes tross alt - så jeg klarer vel å gjenskape presentasjonen i mitt eget hode - og på min måte.
Plansjen med den nye selskapsstrukturen så jeg kjapt, men har ikke funnet den igjen. Men, den dukker vel opp igjen - senest ved Q4.
Redigert 21.01.2021 kl 20:08

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.