Grønne aksjer

Rockall
22.01.2021 kl 08:56 4305

Bra. Ja, håper at alle disse rabattaksjene støvsuges av kun de som var aksjonærer fra før, he-he... Sånn sammenskrudd jeg også.

Etter å ha kjøpt aksjer i OCE både fra lønn og aksjegevinster siden 2014, så har antallet aksjer i potten min blitt ganske så stort, tatt i betraktning at jeg er menigmann og at Ocean Energy er ikke-notert og (fortsatt) med meget høy risiko. Den risikoen kan forhåpentligvis senkes betraktelig innen maks et par, etter både videre finansiering og uttesting er omme, om alt går som ønsket. Når det er nevnt, så anser jeg risikoen i Ocean Energy som en god del lavere nå enn i 2014 uansett, det gjør jeg. Helt klart. De har gått gjennom mye, de viser stahet og pågangsmot, og viljen til å investere i / gi tilskudd til grønne selskaper har blitt mye sterkere.

Vi har blitt over 1.200 aksjonærer, karer og kvinnfolk. Nye kommer stadig til. Muligheten for notering på Euronext Growth rykker stadig nærmere, om forutsetningene bare faller på plass. Da er det er tida som går det, som fører oss nærmere en slik realisering.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.