Shipping

Drowsy
22.01.2021 kl 09:44 4414

Det forstår jeg godt...men legg merke til hvordan denne aksjen oppfører seg. Om den stiger vil den alltid falle tilbake en gang mellom kl 13 og kl 14. Om den faller vil den alltid ta seg opp igjen en gang mellom kl 13 og kl 14.

Jeg tror du kan få en god inngang akkurat nå, med stabiliserende rater og med hele selskapet i spill mellom to aktører som desperat kjemper en kamp. Får BW LPG kloa i Avance er dette utrolig dårlig nytt for Dorian. Får Dorian tak i Avance snakker vi om to klart ledende selskaper i LPG.

Nå kan du få en inngang under støtten på 38 og jeg tipper den ender dagen på denne støtten selv om den er under støtten intradag. Forstår deg likevel - kanskje jeg tar feil - men da skal aksjen virkelig knuses i løpet av dagen. Greier ikke å forstå at den gjør det med de ovennevnte positive triggerne.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.