Olje og energi

Aqualight
22.01.2021 kl 11:24 2542

Jeg er enig i “2-digits” Fakevenues, men når vi ser på de 10 punkter individuelt og prøver at sætter lidt tal på (Nok kr.😊) hvilket tal kommer du så frem til? Bare et gæt naturligvis er det 10 øre pr. punkt eller? Nok kr 1,15+ er absolut ikke umuligt i 2021 når tingende lykkedes

Jeg ved godt alle venter på det sidste stempel vedrørende SLK - Men hvis vi i bare 1 minut ser bort fra Tunesien, og kun ser på Tilapia ll, så fik AAOG en konservativ vurdering på 28,23 pence (ca. 2.38 kr) med ca. 238 millioner aktier - hvis vi regner forholdsvis overfor Zenith inklusive options og nuværende aktier, så kommer tallet 6 pence frem (0,695 Nok Kr & 0.5 dkr. Tak Fakevenues😊) og det er så "kun" for Tilapia ll.......

Uden at skulle virke som en jubelidiot så tror jeg faktisk ikke der er så mange der har regnet sig frem til hvad det er vi står overfor, og det er indenfor kort tid, (alt er relativt men indenfor denne branche) når aftalerne kommer igennem, ikke hvis..... så tager den mere fart end jeg og andre ønsker, uden tvivl...... TTT, men de tålmodige vil blive rigeligt belønnet.

https://www.aaog.com/docs/librariesprovider10/archive/research/anglo_african_oil_gas_align_initiation_january_2019.pdf

Tillæg til ovenstående LATO´s liste:

Triggeliste:

1. Tunisia news
2. Nigeria news
3. Rigg klar for sending
4. Fremdrift i CONGO
5. Oppkjøp av produserende felt 1000-3000 boe/d.
6. Boring i Tunisia og CONGO
7. Cooperation with Fleet (RNS 11 januar 2021)
8 : Bonds / finansering
9 : Ny Rating
10 : Analyse med kommede kursmål

Kursen er pt. 0,143 kr. (kl. 10.51)

Aqualight 🇩🇰🇳🇴

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.