Grønne aksjer

Trier
22.01.2021 kl 16:04 4660

Ok, da var jeg kanskje litt kjapp med mundstykket, selv om jeg står for det jeg skrev - og er ikke overrasket over at du Uchi**** er enig, og det er sikkert mange med oss.
Men, vi kan vel være enig om at det ikke er unormalt med litt nedgang i blant. Jeg tenker at flere som sitter med en passe ok pluss men som ikke har satt seg nok inn i caset REC får høydeskrekk og tar gevinst og dertil kommer jo at corona-situajson brer usikkerhet globalt i dag pga av alskens mutasjoner.
Det som er sikkert, etter vårt og mange andres syn her, er jo at vi kommer til å få veldig mye gøy i årene, månedene og kanskje ukene som kommer. Noen ganger syns jeg personlig at haussenivået blir litt høyt, men det er jp først og fremst moro etter mitt syn at småsparere lykkes - og da er det ok at man blir litt euforisk :)

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.