Shipping

JTC
22.01.2021 kl 21:03 3801

Det var ikke så veldig lav omsetning i dag, kan innrømme det da:) Men, man kan merke seg at halve dagsomsetningen skjedde i en periode mellom 09.15 og 10.00 ca, tar det bare på husken, når man brøt ned gjennom 38,2. Der har det røket mye på stoploss. Når det er sagt så ser det jo definitivt dårlig ut teknisk. Om dette bare hadde vært ratefall så skulle Dorian og BW fulgt med så her er det andre krefter i sving. Avance kan ikke være noe mindre attraktiv case en de to større selskapene for øyeblikket. Når man i tillegg vet at begge de større aktørene ønsker å få kloa i Avance, noe som er strategisk viktig for begge så skulle jo det være en brukbar trigger. Når man vet at det er enda mer strategisk viktig for både Dorian og BW at ikke den andre får kloa i Avance så begynner man jo å snakke. Som nevnt tidligere så har jeg problemer med å forstå dagens kursfall, men så er det jo mye jeg ikke forstår da... Jeg er ikke trader og sitter alltid i lange posisjoner. I Avance siter jeg godt, men ettersom ting begyner å røre på seg her må jeg følge litt mer med enn normalt. God helg alle sammen. Tilbake til håndballkamp:)

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.