Olje og energi

Svartsyn
22.01.2021 kl 21:07 1834

Hei Stockdance.
For å bore den brønnen vi skal bore, er det overhode ikke snakk om noen opplæring/utdanning av de lokale.
Det er kun snakk om vi klarer å samle i sammen nok kompetanse til å klare å bore brønnen med et godkjent resultat.
Dette er ingen lek, det er for oss/Zenith blodig alvor.
Det beste sett fra mine øyne ,var om vi fikk leid inn sammensveisede boremannskapet som var full-lastet med erfaring.
Og til Aqualight og Herbius. Det var en som sa at Zenith var en kjedelig aksje, da fikk jeg tårer i øynene.
Vi som har fulgt aksjen fra over 50 øre og ned til 3,5 øre og oppover igjen . Vi har blitt herdet ,det er sikkert.
Å få en avkastnig/oppgang på 5 % på ei uke gjør at jeg spretter korken på den 2. rødvinsflasken.

Og til alle "nye" i Zenith -gjengen. Smør dere inn med tålmodighet,dere vil få betalt.
Skilpadden vinner til slutt, en god kveld til alle som en.
Spesielt til "Aqualight og Herbius for all "gravingen " etter news".
Når/hvis Tunisia dealen kommer drar vi 50 % til på aksjekursen, jeg garanterer det..
Redigert 22.01.2021 kl 21:28

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.