Grønne aksjer

1913
22.01.2021 kl 21:31 8395

Jeg er enig i at meldingen kom sent på en fredag, men den gjorde umiddelbart utslag i pris og volum. Heldigvis for oss som er inne i aksjen. Det er også hyggelig at det endelig er blå tall i denne aksjen for min del etter et relativt sørgelig og langt eierforhold frem til nå. Men jeg tror vi skal være forsiktige med å tro at alle vil løpe etter denne aksjen frem til ex-date. Da vi trodde at ex-date var 8. januar, trodde vi også at det skulle være folkevandring til SBX. Det ble det aldri, og kursen falt faktisk fra 11.70 til 11 i løpet av første uken av det nye året. Jeg er derfor tvilende til et kjemperush etter aksjer i SBX frem til ny ex-date, selv om den store forskjellen nå er at vi vet at noen har betalt 20 NOK per aksje i GM. Selvsagt håper jeg at jeg tar feil. Håpet er at ny ex-date blir satt snart og at folk løper etter en galopperende kurs....

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.