Shipping

JTC
22.01.2021 kl 23:26 3469

Ja, jeg bruker vanligvis ikke så mye tid på å skrive her, men nå har jeg jo fått en hang up på min lille Avance så da får man vel ta seg tid da:) En annen ting jeg har tenkt på i det siste er at jeg hele tiden har tenkt at JF ikke gidder å selge, han vil vokse i stedet. Mannen begynner nå å bli gammel og lpg shipping markedet kan ikke påvirkes større av aktørene. Med en eierandel på 25% av en mcap på 2,5mrd så er vi egentlig nede på lommepenger for gamlefar. Eneste grunnen han skal bruke tid på dette er ren affeksjon for shipping. På ett eller annet tidspunkt må han legge bort det, og jeg tror det er nå. Uansett ligger jo kjærligheten hans i stortank så jeg tror han kommer til å la Avance gå, men selvsagt ikke billig. Nå var vi på stratgisk oppkjøp, ikke rater og så videre... Ratene er fortsatt gode, og vi vet de vil være det i overskuelig fremtid, så spørsmålet er jo nå hvor mye man tjener, ikke hvor mye man taper...

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.