Shipping

JTC
23.01.2021 kl 00:05 3391

Angående JF kostpris og utbytte oppigjennom årene så tror jeg faktisk jeg har en mulighet til å finne ut av det. Jeg har en gammel klientkonto med noen aksjer fra både Avance og Gogl som ble spunnet ut av FRNT 2012 for de som husker det. Det var såpass smått at det har bare fått stå der å godgjøre seg. Vet jeg har fått en del utbytter i løpet av årene, men selve kursen har jo vært alle veier i mellomtiden. Vet at Long husker den operasjonen. Knightsbridge ble vel fusjonert med Golden Ocean tenker jeg og Avance var lpg skip fra FRNT2012 som fusjonerte inn som et sels ap med Stolt tor jeg??? Begynner å bli noen år siden og jeg er ikke shipping mann:)
Og, jeg var med på emisjon i FRNT2012 noen år før dette og lurer på om den kursen var rundt 18 kr, men det sier jo selvsagt ingenting, men godt med øll!
Redigert 23.01.2021 kl 00:16

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.