Shipping

JTC
23.01.2021 kl 01:02 3317

Ja, du har rett hadde glemt ut sungas:) Avance ble vel til som et konsoliderings/fusjon whatever selskap mellom disse tre ja. Uansett mottok aksjonærene av FRNT akjser i Avance og det samme gjaldt med GOGL etter fusjon med Knighstsbridge som JF hadde med til bordet. Maasse vann i bekken er nok helt garantert... Jeg tror og at JF kommer til å å nedskalere shippingen sin nå, med unntak av stortank som er hans store lidenskap og hobby. Døtrene lar han sikkert få holde på å rote litt med det på sine gamle dager.... Jeg skal se om jeg finner ut av FRNT 2012, blir nok en liten jobb, men ikke umulig ettersom jeg har noen urørte småposter:) Og, jeg har neppe tjent noe over tid der nei. Nå har jeg jo aksjer i Avance nå, og en liten posisjon i Gogl og. Jeg vet at Avance har hatt en emisjon siden oppstart. Da var det en dobling av aksjer. Så vidt jeg vet har Gogl og hatt kun en dobling siden den gang.
Redigert 23.01.2021 kl 01:07

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.