Farma

Move Along
23.01.2021 kl 01:07 3604

De ulike vaksine produsentene bedyrer at de kan «modifisere» vaksinen for å imøtekomme disse senere og farligere mutasjonene som vi ser. De har jo et økonomisk motiv å si nettopp det. Men det stiller jeg meg tvilsom til inntil det motsatte er bevist. Viruset har jo lært seg å nettopp gjøre seg usynnlig for de motstoffene som genereres ved tidligere sykdomsforløp, og dersom denne nye vaksinetypen mRNA kan utvikles til å være «smartere» enn vårt eget immunforsvar vet jeg lite om. Jeg konkluderer med at det hele er enormt urovekkende. Det kan vise seg at vi har mutasjoner med historisk rask spredning som øker i dødelighet og som er adaptert til å evadere kroppens eget immunforsvar, og vaksinenes evne til å forebygge. Isåfall er dette nesten det samme som luft-båren AIDS, men med det unntak at det ikke ennå finnes noen form for livsforlengende eller livsreddende kur! Og da snakker vi «døren til helvete er på gløtt»! Og attpåtil kan man bli smittet gang på gang på gang på gang, med ulilkt sykdomsforløp for hver gang. Den ene gangen ligner det kraftig influensa, neste gang livstruende dårlig, og neste gang igjen kan det være dødlig. Og så attpåtill, må det medregnes alle de senvirkningene vi nå vet en del om som med fibrose, blodkoalagasjon, slag, sløvhet, organsvikt osv osv! Det er rett og slett katastrofalt uten sidestykke dersom den siste tids nyhetsstrøm rundt mutasjonene viser seg å stemme. Mulig at vaksinene kan justeres for å ta høyde for disse mutasjonene, men jeg er meget skeptisk som sagt. Da er eneste svar at verden kommer opp med et eller flere medikamenter som gjør at vi kan leve videre med dette helvetes viruset og at man kan leve med et dødsnivå som helsevesener rundt om i verden klarer å håndtere. Det kan godt bli at det er slik vi må leve ut denne tiden i flere generasjoner før dette viruset bare blir som en enkel forskjølelse for menneskearten, etter hvert. Men jeg tror i økende grad at håpets lys ligger i form av en kur, og jeg håper jo som alle dere andre der ute at den kuren heter Bemcentinib! Men uansett hva, effektiv kur må Verden ha!
Redigert 23.01.2021 kl 01:47

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.