Grønne aksjer

JonasKr
23.01.2021 kl 01:28 3568

Sorry det her er bare tull.

Europeere og amerikanere gjør den vanlige feilen og tror at de er de eneste menneskene på jorda. OECD-land utgjør 17% av jordens befolking, og blant de resterende 83% tør jeg minne om at "klimakrise" er et ikke-eksisterende begrep. OECD-land (17%) bruker pr nå 53% av verdens olje, så uttrykket "gjør som vi sier, ikke som vi gjør" har sjeldent vært mer treffende. Bottom line er; selv om OECD kutter drastisk ned på oljeforbruket så er det 83% som vil gjøre det motsatte, så får vi se når Teslaer utgjør 50% av nybilsalget i Afrika og Asia. Jeg tror ikke det blir i min levetid, og statistisk sett har jeg mange tiår igjen 😀. Husk at i store deler av europa så har oljeforbruket gått nedover i to tiår allerede, dette er ikke noen ny trend.
Redigert 23.01.2021 kl 01:31

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.