Olje og energi

Aqualight
23.01.2021 kl 09:04 3881

Hej Svartsyn,

Vi er helt på linje det ved du, både med hensyn til Tilapia ll, samt ikke mindst rødvin selvfølgelig. der kom også lidt latter fra mig da det med den kedelige aktie blev skrevet, det indrømmer jeg, det er ikke det billede jeg ser eller har været igennem, sammen med dig og Herbius samt en lille håndfuld andre "gamle". og + 5% tager jeg gerne alle uger i løbet af året.

Og Stockdance, på den lange bane ja, der kunne det meget vel blive den gode og ikke mindst den nødvendige løsning af flere grunde, min tanke er at hvis Zenith drilling på den lange bane har/får mulighed for at købe yderligere Rig til eget forbrug for Zenith Congo (Brazzaville) & Zenith Netherlands (Tunesien), og derefter starte oplæring, i den bedste verden skal der bruges 2 Rig konstant på Tilapia ll de næste mange år, og 1-2 workover i henholdsvis Tunesien og de steder som endnu ikke er meldt ud, her kender vi jo ikke detaljerne endnu, her tænker jeg også på det der ligger forud for samarbejdet med Fleet.

I Tunesien på SLK, skal vi jo også lige blive enige med ETAP, om at workover er en god idé, godt nok står vi til at overtage 45% af feltet (+ 50% - 50 stk. B -Aktier i alt - The Seller holds an undivided 22.5% interest in the Tunisian Acquisition, together with 25 Class B shares in Compagnie Tuniso-Koweito-Chinoise de Pétrole (CTKCP), the operator, representing 25% of the issued share capital of the company.)

Se deres LinkedIn her : https://www.linkedin.com/company/ctkcp -

I tillæg får i da også lige en bid af hvad der ligger forude : COMPAGNIE TUNISO-KOWEITO-CHINOISE DE PETROLE is located in TUNIS VILLE, Tunisia and is part of the Petroleum Refining Industry. COMPAGNIE TUNISO-KOWEITO-CHINOISE DE PETROLE has 50 total employees across all of its locations and generates $6.49 million in sales (USD). (omregnet er det små 54.887.818 Nok kr)

Tilbage til Tilapia ll - Her skal kun de bedste af de bedste bruges UANSET hvad det koster, udgiften hertil er "underordnet" da det er en af de afgørende nøgler til den fremtidige succes, derfor betyder udgiften i det store billede ikke noget, som Herbius skriver, om det koster 1 milion $ mere for denne ene boring eller 3 millioner $ for den sags skyld, så står det fint mål med de fremtidige indtægter, og nu er det altså vigtigt, stadig at huske at der allerede er brugt langt over 25 millioner $ (211,5 millioner Nok kr) INDEN vi ankommer, og lige bort set fra dem der har boret, så er det nogle af de ypperste indenfor branchen der har arbejdet på feltet.

Aqualight 🇩🇰🇳🇴
Redigert 23.01.2021 kl 09:05

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.