Transport, bil og fly

Gratis lading
23.01.2021 kl 12:35 2439

Den "høye kursen" i NAS har jo sannsynligvis sammenheng med at de som har blitt
aksjonærer "ved tvang" forsøker å komme seg ut til høyest mulig kurser. De har bedre
steder å anvende pengene, eller kan komme seg inn igjen i NAS for å redde verdier
ved å være med på små kursoppstigninger.

Og det kan være nordmenn med for lettvinte boliggevinster som svir av noen penger
her. Vi som har skapt løftet i boligmarkedet ser med ublide øyne på denne måten
å anvende boligverdiskapningen på. Vi har forskjellige bedrifts- og samfunnsinvesteringer
å gjøre. Midler må allokeres dit.

Forlengelsen gitt i Irland kan tyde på at man ønsker at dette spillet skal fortsette videre.
Enten må gjelden i NAS tilstrekkelig langt nok ned, eller så ber vi staten oppkapitalisere
FLYR eller starte nytt flyselskap. De to siste alternativ har den fordel at sekk med
gammel gjeld, ikke følger med videre. Nå må norske interesser ivarta norske interesser.
Redigert 23.01.2021 kl 12:51

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.