IKT og Tech

Traderèn
23.01.2021 kl 14:10 10486

tunktee..
Der er jeg helt enig med deg, det kan fort komme noen ubehagelige overraskelser som vi ikke ser klart nå. Kanskje blir det en årlig vaksinasjon på alle der corvid er inkludert. Gjelden til verdens land er det få som snakker om nå, og hvordan skal landene redusere gjelden når det nesten er umulig å heve skattene eller renter. Børsen vil få seg en smekk før eller siden, og vekstselskapene kommer til å dra med seg verdiselskapene. Det skjer når fondene må re-balansere fondene. Corvid kommer trolig til å dra Strongpoint langt oppover på omsetning og resultat, men det betyr ikke at kursen nødvendigvis følger etter. Bare den aksjonær som kan (over tid) sitte rolig og ta gode kjøpsmuligheter vil tjene godt. Hold deg fast i rekken når sjøen er røff. Den som ikke blir med i bølgedalen ser heller ikke bølgetoppen😁😁 (hørte en reder som sa det)

Edit: Jeg har omtrent like mye i shipping aksjer som i SP så jeg gamblet litt høyt😇😇😁
Redigert 23.01.2021 kl 14:12

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.