IKT og Tech

tunktee
23.01.2021 kl 14:13 10467

Godt ordtak, og godt innlegg. Takk for synspunkt Trader! 🤗

Har bare fått med meg at det mangler konteinere, og ikke sett på shipping for øvrig.
Hvordan påvirker mangelen av disse, og covid før øvrig, shippingbransjen?

(Kunne vært greit å finne et sted å putte kapital nå, men er tom for ideer. Har satt litt i gull og sølv, men da i CFDer som er giret i sin natur og derfor ikke krever mye EK. Ønsker selvfølgelig også å ha litt tørt krutt til etter børskrakket.)

Mer edit :):
Helt enig i alt vil falle ved nedgang. Grunnen til at jeg nevner vekstselskapene spesielt er fordi at mange av disse har steget til vanvittige høyder, og derfor har en langt større nedside. Så om Orkla, Aker, Schibsted osv faller 30% tror jeg mange vekstselskapene (og ESG-selskaper for den del) kan falle 80 og 90%.

Det finnes en del profilerte investorer som snakker om statsgjelden og pengetrykkingen. (Spesielt om USA/dollar, men også Europa og Euroen blir trukket frem av enkelte.)
Jeg har selv lært en del fakta, og sette en del synspunkt på YouTube om temaet.
Det kan virke som at statsledere velger å skygge unna temaet. Og det kan nesten virke som de har store deler av finansmedia med seg på laget.
Uansett, jeg er helt enig i dine synspunkt!
Redigert 23.01.2021 kl 14:30

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.