Farma

Nor96
18.12.2018 kl 20:08 2134

Jeg skriver: "BgBio nå har tatt seg til rette med å utnytte lisensen utover juridisk opprinnelse".
og det står bl. a. i pressemeldingen: "relate to the rights and obligations of the parties in the event of the licensing or osv." og jeg henviser til bl. a. til prosjektet ADCT-601 som jeg mener kan være en av faktorene der Rigel kan ha reagert på lisens eierskapet ( og også ev. milestones som Rigel har krav på) ved nettopp utlisensiering fra BgBio til en tredjepart.
Kursen har jo gått fra midt 50 tallet til kurs nå 27 så noen vidunderkur har vel neppe denne voldgiftsaken vært for selskapet. At jeg informerte om lisensforholdene til Rigel på et tidlig tidspunkt var jo fordi jeg så ulempen slike avtaler innebærer og muligheten for konflikt(er) og fikk rett.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.