Grønne aksjer

Børsbjarne
23.01.2021 kl 22:57 2570

Nu har jeg læst ganske mange af de indlæg her. Norden består af 0,07 % af verdens befolkning til trods for at vi er grønne i norden så skal der 3,5X mere energi til hvis resten af verdenen bruger det samme som os. Når man lægger til at vi inden 2050 bliver 1,5 milliarder flere på kloden vil vi stå i kæmpe problemer hvis ikke der kommer flere energi kilder til. Under 1% af Verdens 100000000 biler kører på el resten skal bruge forsiele brandstof. 9% af Olie bliver brugt i plastindustrien, så hvis ikke der bliver efterforsket efter nye Olie felter vil vi komme til at mangle olie om ganske få år, til trods at der kommer Vedvarende energi til, Jeg har investeret i Norske Olie Aktier Panora Petronor og BWE som alle operer i Afrika Det giver mening for mig.
Redigert 24.01.2021 kl 08:47

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.