Shipping

Longsitinbulk
24.01.2021 kl 10:23 3224

Dette tror jeg.
Kortsiktig bear- lang bull

Gogl Trading range 46-38
Anbefaler å kjøpe Gogl ved fall til intervall 38kr.
Er lang i Gogl,
Har hedget på 46 kr, overvåkes fortløpende.

Marked generelt
Det er en trist utvikling vi ser WorldWide corona, det begynner så smått å tynge markedene.
Har solgt ut 1/2 part av alle langsiktige posisjoner og gått cash der,
spørsmålet er om en bør selge alt? satser på at 50 dagers glidende holder ved et fall og beholder 50% eksponering i markedet.

Slik jeg leser de største enkelt aksjene i Oslo har de i lengre tid tradet skyhøyt over 50 dager glidende snitt, ser nå klare tendenser til at stignings takten avtar generelt sett.
Jeg tror det er overhengende fare for at de kan falle ned og i værste fall teste nedre trend linje i stignings takten, dvs i grove trekk en fallhøyde på 10-20% i enkelt aksjer.
kortsikig kan det være 10% nedside i aksje markedene generelt, i beste fall sidevegs utvikling og har tatt konsekvensen av det i egne posisjoner..
Slik det er nå bør en ikke være giret i markedet eller full investert etter siste 3 måneders rally.

Kortsiktig -bear/ nøytral
Langsiktig - bull

Redigert 24.01.2021 kl 11:07

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.