Sport og spill

Strilen
24.01.2021 kl 11:39 3714

Enig Tradinator. Ny lockdown midt under den TV-sendte sjakkturneringen Tata Steel. Tror PMG (som har vært sterk under pandemien), vil være lite utsatt på det nivået kursen er nå. Fin kjøpsanleding for dem som har ventet på god inngang, og kanskje man kan få den enda litt billigere dersom hele markedet korrigerer ned neste uke. Og hvis man uansett mener at kursen skal opp på sikt, så ser jeg ikke hensikt med å selge nå når kursen ble korrigert ned. Vi får snart en ny opptur, og hvis noen vill selge, så ville jeg gjort det på neste gode og grønne dag. Men, jeg tror vi skal langt opp, så jeg bryr meg lite om at den kommer til korrigerer ned mange ganger på vei opp mot 50, 60, 70 osv. Vekstpotensialet er hinsides i slike selskap (jfr Kahoot).

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.