Grønne aksjer

Razbijac
24.01.2021 kl 14:50 2675

Gleder meg til neste uke. Det har vært stor interesse i aksjen i det siste som har resultert i oppgang. Tror det vil fortsette jo flere som får øynene opp for dette. Fortsatt langt unna en representativ verdsettelse syns jeg. Mye penger som skal på plass, men staten planlegger store lettelser også. I Oljebransjen er det feks 78% skatt, men gir også 78% fradrag på investeringer. Blir nok noe slikt i denne industrien også samt annen støtte. Dette har vært under planlegging i mange år. Startet med feasibility study av erfarne folk fra blant annet NTNU. De har selvfølgelig tenkt på alt av arbeidskraft, tillatelser, leverandørvirksomhet, transport til og fra marked osv. De har også fått topp folk med seg på laget og fått på plass store avtaler for energitilførsel, lokasjon, materialer, kunder, osv. Ingen av disse avtalene hadde de klart å få på plass og ingen av de dyktige folkene hadde satset sin fremtid på dette dersom de ikke hadde hatt troa på at de skal kunne løse utfordringene de har foran seg. Tyskerne har begynt å kjøpe, Rana kommune er der, Stavanger kommune, Gjelsten... Dette blir bra, jeg har troa!

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.