Grønne aksjer

monitor1
24.01.2021 kl 17:48 12446

Jeg vet ikke hva som skjer ( HPUR) i UKEN SOM KOMMER skriver jeg, hvorpå jeg påpeker at mikrokontrakten ikke har umiddelbar kursdrivende effekt. Det hadde det ikke på fredag. Det utgjør 1% av omsetningen. Om du hadde skrevet « Riktig, men kontrakten er viktig på lengre sikt fordi....» , så hadde vi sluppet slike unyttige « krangler».
Isteden kommer du med beskyldninger om at jeg ikke bare misser på blinken men på hele skiva, og det er rett og slett feil, fordi jeg aldri har uttalt meg om evt. muligheter den kontrakten evt. kan gi i fremtiden, men snakker om uken som kommer.. Er forøvrig ikke uenig i at mikrokontrakter kan føre til større kontrakter i fremtiden. Jeg antyder til og med at Boeing sitt utspill kan være positivt for HEX i fremtiden. Kursdrivende effekt har det ikke

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.