Grønne aksjer

utkant
24.01.2021 kl 19:05 2581

Jeg er ikke interessert i å investere i Freyr. Vi aner ikke hvor mye penger som må hentes inn, ei heller hvor mange aksjer det totalt blir i selskapet. Og vi aner ingenting om hvordan verden ser ut i 2025. Kan veldig fort ha fått halvert verdenspopulasjon, massedød og total økonomisk meltdown før vi kommer så langt. Renta kan godt gå bananas før vi kommer så langt og hele verden ligger i brann...

Min motivasjon for å spørre dere om disse tingene er fordi jeg faktisk lurer på hva som skal skje, når. Jeg diskuterer dette med lokale mennesker også og INGEN har tenkt på hvor arbeiderne skal bo...

Men nok om det. Dere skal få lov til å kose dere med batterifabrikken i fred og ro for mine spørsmål. Vi får engang se om det blir noe av hele prosjektet :)

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.