Sport og spill

SilverTailFox
25.01.2021 kl 07:40 3304

Play magnus er jo en kjempe aksje og spesielt for frem tiden. Jeg har trodd på denne helt siden start og kjøpte første aksje etter noen dager på børs til 16.5kr men så falt den ned til 12.9 på det laveste. Da kjøpte jeg og hadde over 55k (0,1% av hele play magnus) aksjer (Så troen har jeg) men faktum at den falt til 12.90kr sier at det er høy risk. Jeg har en del av protofølgen som langsiktig ca 10-20k aksjer og så har jeg en del som jeg kjøper på nyheter / kortsiktig/ muligheter. 1-10 dager ser ting ok ut, men nå er alt på maks, de store guttenen har begynt og selge og ting vil korrigere, men hvor mye og når er det ingen som vet. Jeg personlig har halvert som sagt (Men jeg treffer aldrig topp eller bunn, men jeg har alltid vært flink til og selge litt høyt og vente til den går ned for så og kjøpe på vei opp igjen) så fra mars i fjord er protofølgen opp 300% takket være Qfuel, Kahoot, og en del meget kjekke trade på AOW og ACC og ikke minst denne play magnus) Nå er det på tide og tune litt ned følge med og håpe at nyehtene ikke kommer for hardt og den går ifra meg... ) men du som sagt en taper ikke penger når ikke har aksjer, en tjener bare litt mindre. (Kommer selskaps nyheter er jeg første til og kjøpe igjen)

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.