Grønne aksjer

frempå
25.01.2021 kl 12:21 1249

Solgt alt av ESG aksjer og vurderer nå hele segmentet på nytt. Liker innleggene dine Hammers og presentasjonene til Badin. Holder på å vurdere om jeg skal satse stort og håper at dere kan hjelpe meg med noen svar. Hvorfor er ingen ESG fond inne på topp 20 ? Ja, husa er der, men det er stort sett egen/kundehandelskonto. Volumet er stort nok til at Fondene "tør" å gå inn. Er det noe de har sett som vi andre ikke har ? Så på HB's Pareto presentasjon og likte spesielt satstningen på VOW industries. Men likte ikke dette fra pressemeldingen fra desember : "Vow has a close dialogue with Enova and has reason to believe that this project will qualify for support. The final investment decision will be made when the result of the Enova application is available. " Dette så han ikke noe om og da blir jeg skeptisk. Er dette nok en CEO som ikke kan "walk the talk" ?

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.