Industri

rischioso
25.01.2021 kl 13:57 1037

Ja, og det er ingen tvil om at denne kommer - etter hvert. Nå har den falt hver eneste dag siden milliardkontrakten og omsetningen i dagene etter kontraktstildelingen har vært fra tynn til syltynn så det skal ingenting til å bevege kursen noe som også gjelder i begge retninger så den dagen det snur vil det nok gå fort.

Jeg kan jo ikke annet enn å le fra 98nok intradag til 67 så langt i løpet av få dager det er et fall på over 30% og snur vi det så er det over 45% tilbake til 98 så ja, det er slike bevegelser som skaper både umulig -og muligheter. Frustrerende når det står på om man ble låst og er blitt med ned, men fantastisk for de som plukker på dette nivået. Jeg begynte å plukke på høy 70 og plukker fortsatt så er allerede i en god minus, men er overbevist om at om ikke alt for lenge så er minus snudd til pluss og da med mange fler aksjer enn jeg i utgangspunktet hadde planlagt - men sånn er jo livet, ikke alltid ting går som planlagt hvor det er viktig å huske at det finnes mange gode penger mellom optimale bunner og topper ... :)

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.