Olje og energi

batterivann
25.01.2021 kl 18:12 2331

Nå er jo ikke den suverene ledelsen til PEN kjent for å informere for mye og spesielt ikke når det gjelder på den negative fronten. Ref sidesteg og manglende produksjon, nedstengning pga demonstrasjoner. Her kommer minimalt med info med mindre de har noe positivt å komme med. Jeg har vektet meg kraftig ned fra 140k til 30K aksjer Har fortsatt troen på caset men blir jo "fattig" av å vente på at det skal matrialisere seg. Covid drar ut og muterer, i Tunisa skjer det minimalt. Gabon skal skje men OPEC setter tak på produksjonen så her hjelper det ikke med økt kapasitet på en stund. Ubytte kommer "aldri". Beste som kan skje er et godt bud men det håpet har jeg gitt opp så da gjenstår det bare å smøre på nok et lag med tolmodighet eller omstrukturere.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.