Olje

YNWA250505
19.12.2018 kl 14:25 1806

Det er ingen tvil om at det sitter større aktører og styrer kursen dit de vil. Når enkelte bare jafser til seg over 100k i et smækk så er det bare å holde på aksjene og la de betale en høyere pris. Mye skattemotivert salg har vi sett de siste dagene og dessverre så er volumet ikke eksisterende til å kunne tømme seg på høyere priser og kjøpe seg inn igjen med samme antall man solgte. Vurderte å ta et solid tap, men det vil gruse kursen og jeg er redd jeg heller ikke klarer å få tak i like mange aksjer på dette nivået. Jeg sitter godt i IOX og skal være med på omtrent alt av boringer og kraftig økt produksjon og dertil enorm kursøkning. 2019 vil bli året. Minner om at jeg er Liverpool fan så jeg har vel sagt det samme i 20 år. Neste år, neste år da tar vi gullet. I 2019 kan gullet komme hjem til Anfield og IOX bli gull det også.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.