Sport og spill

SilverTailFox
26.01.2021 kl 13:41 2458

Ja jeg har bommet masse jeg og det er ikke sikkert jeg har gjort riktig. Men av og til får en gut feeling på at ting er litt høyt og har gått vel bra. Så da pleier jeg og ta en Time out, selge alt (Oslo børs er på ATH og alt er bra) sikre litt cash, og re investere alt. På den måten så er jeg helt sikker på at jeg ikke binder meg for mye opp i enkelt aksjer osv. Nå har jeg vært 100% aksjer siden mars, og hatt 2 selg alt (En i september (Hvor jeg fikk 500% avkastning på Qfuel som jeg hadde hatt fra 2018) og en i oktober, hvor jeg gikk inn i Play magnus og Kalera på fantasike kurser) så slike time out gjør at jeg åpner opp for nye ting og inser at de jeg investerte i var riktige men kanske litt mye/lite aksjer. Da korrigere jeg. Jeg holder meg til strageien.
Redigert 26.01.2021 kl 13:49

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.