IKT

Just_Nilsen
20.12.2018 kl 23:19 3399

Nesten(!) bare å dra fisken om bord vil jeg si, HitIT. C&C kan bli stort om den gjir butikkene fortjenesten de forventer av den. En kunde som handler av alle varer bruker tre av lukene. Han bør rbruke iten tid å¨å komme seg dit om det skal bli omsetning med antall luker vi har sett til nå. JW hadde ståltro og kapasiteten er det jo bare å bygge ut og ... Vi får se. CUB er en alfa/omega der tror jeg. Vi får se.

Hyggelig at STRONG var grønn på en slik dag. Jeg har ikke så mange uilike papirer lenger der ute. Jeg har spart masse tap og det betyr gevinst. Jeg er klar for et klipp den dagen alt snur.Da kyter gjedden ut av sivet! Men spytter trolig fort ut igjen når jeg er fornøyd. Cashr må man ha på bok eller i lommene.!
Redigert 20.12.2018 kl 23:25

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.