Grønne aksjer

Veim
30.01.2021 kl 11:50 2781

Enig i det du skriver. Verdt å minne seg på at ofte når det har kommet bekymringer, så har det kort tid etterpå kommet noe positivt, oppkjøp i PP, børsmelding om samarbeid med Statkraft. Og slik blir det fremover også. Så en hele tiden minne seg på at en tross alt har kommet langt på kort tid. Det sier noe om tiden vi lever i, at en helst skal ha aksjer som går 100 prosent på en mnd hvis ikke så er det bare til å hoppe til neste. Var der jeg også en stund, men lest meg opp, reflektert, ser på meg selv som en investor og det hjalp, om det kun var kortsiktig så kunne jeg like gjerne vært i alle andre selskap. Men litt av noen mentale runder det har vært, første og siste gang for min del, derfor så blir AOW mitt prosjekt og kun det.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.