Olje og energi

Barneskirenn
02.02.2021 kl 12:28 14827

Dette virker lovende! Til og med black-mail fra andre selskaper for licensen i Congo.. De har forsøkt/forsøker alt for at Zenith ikke skal bli tildelt denne!
Jeg blir mer og mer imponert over Andrea.
Han nevner muligheter som 18 000 barrels for 2 brønner, + annen produksjon.. Kan ligge et enormt potensial foran oss, HVIS han/Zenith lykkes.
Stor risiko med land som Congo, Tunisia etc... men her har Andrea en god strategi for å skape relasjoner og resultater ut av dette.

Er vanligvis dritt lei haussingen din LATO (og andre på forumet), men må si takk for at du gjorde meg oppmerksom på caset før desember!

De som ikke har fått meg seg de siste intervjuene med Andrea, BØR bruke noen minutt på å få med seg dette. Både aksjonærer, men også andre investorer:
https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=ZvaZpwYF5I8&feature=youtu.be

Note: Her er det høy risiko, men HØY reward ved suksess!

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.