Finans

MJ
23.12.2018 kl 04:28 7575

Ja, hehe, dette er flott! Har sittet i denne aksjen i lang tid nå med en snittkurs på 17 kr, men vet du hva som er rart? Jeg angrer ikke. Ledelsen er ordentlig og stødig, de har også holdt alt de har lovet så langt og holdt stø kurs. Dette er definitivt favorittcaset mitt for øyeblikket og jeg synes at aksjekursen ikke gjenspeiler kvaliteten av dette selskapet. Blir spennende og se utviklingen til disse kredittkortene i 2019, og DEFINIVT POS!!! Tror dette blir bra, det er bare et spørsmål om tid før de useriøse småsparerne er ute av gjengen med investorer, så ser vi kanskje litt mer stabile kurser i dette selskapet. Tenker at jeg kjøper meg en liten julegave til meg selv i form av litt flere KOMP aksjer rett etter jul. Hvis det er en CFO jeg har tro på, så er det Jan Haglund. Hva tenker dere KOMP sitt neste fokus bør være nå? (bortsett fra POS i Finland) Ønsker gjerne å høre deres tanker på dette temaet. God jul folkens!
Redigert 23.12.2018 kl 04:30

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.